لینک کوتاه
www.shaya-soft.ir/c/16
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
قبل از هر چیز به شما پیشنهاد میکنیم اگر نمی دانید موتور بازی سازی یونیتی چیست مقاله یونیتی چیست؟ معرفی یکی از برترین موتور های بازی سازی را مطالعه کنید.
همچنین پیش نیاز این دوره تسلط کامل به زبان برنامه نویسی سی شارپ هست.
در این دوره ما قراره که صفر تا صد ساخت بازی با موتور بازی سازی یونیتی را به شما آموزش بدیم.و در انتها سه پروژه را از صفر تا صد پیاده سازی می کنیم
سر فصل آموزش ها به صورت زیر خواهد بود:
1-1 . نصب ابزار های موردنیاز
2-1 .ایجاد پروژه و باز کردن پروژه
1-2 . مدیریت پنجره های مختلف ، کار با دوربین و حرکت در محیط
2-2 . مدیریت و صحنه ها و پوشه بندی و کار با منو ها
1-3 . ایجاد انواع Game Object(شئ بازی)
2-3 . مدیریت اجزاء پیش فرض یک شئ بازی
3-3 . شروع کد نویسی گیم آبجکت ها در سی شارپ
1-5 . ایجاد یک نور خورشید و کار با تنظیمات آن
2-5 . ایجاد نور لامپ و کار با تنظیمات آن
3-5 . ایجاد نور چراغ قوه و کار با تنظیمات آن
4-5 . ایجاد نور یک منطقه خاص و کار با تنظیمات آن
5-5 . مدیریت انواع منابع نوری با استفاده از کد نویسی در سی شارپ
6-5 . ایجاد لایت مپ در یونیتی
1-6 . ایجاد یک منبع صوتی یا audio source و کار با تنظیمات آن
2-6 . بررسی افکت های قابل پیاده سازی بر روی منبع صدا
3-6 . مدیریت صدا ها با استفاده از کد نویسی در سی شارپ
1-7 . ایجاد یک canvas یا محدوده یک منو در یونیتی
2-7 . ایجاد text در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
3-7 . ایجاد image در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
4-7 . ایجاد button در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
5-7 . ایجاد toggel در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
6-7 . ایجاد slider در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
7-7 . ایجاد input filed در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
8-7 . ایجاد scrll bar و scrool view در رابط کاربری یونیتی و کار با تنظیمات ان و نحوه مدیریت ان با کد نویسی در سی شارپ
9-7 . Event trigger ها در یونیتی
10-7 . ارتباط بین صحنه از طریق کد نویسی در سی شارپ
1-8 . نحوه کد نویسی فرستادن اشعه یا ray cast ها در سیستم فیزیک در سی شارپ
2-8 . کامپوننت وزن یا Rigidbody و کد نویسی متد های ان در سی شارپ
3-8 . کار با توابع محدوده ای و برخوردی (collider - collision) در سی شارپ
4-8 . فیزیک پارچه در یونیتی
5-8 . فیزیک های اتصالات یا joint ها
6-8 . ایجاد شی در یونیتی
1-9 . کار با پلیر پرف ها در سی شارپ یونیتی
2-9 . ذخیره بازی
3-9 . لود یا بارگذاری بازی
1-4 . افکت سیستم ذرات و مدیریت آن
2-4 . ساخت متریال و کاربرد های آن
3-4 . ایجاد افکت خط در یونیتی
4-4 . مدیریت افکت ها با اسفاده از کد نویسی در سی شارپ
1-10 . کار با منو مسیریابی (navigation) در یونیتی
2-10 . کامپوننت های مسیر یابی
3-10 . کد نویسی هوش مصنوعی دشمن در سی شارپ
1-11 . ایجاد یک انیمیشن برای یک گیم ابجکت
2-11 . مدیریت انیمیشن ها در انیمتور
3-11 . مدیریت انیمیشن ها با استفاده از کد نویسی در سی شارپ
1-12 . کار با کامپوننت مدیریت شبکه (network manager) و network manager hud
2-12 . کار با کامپوننت network identity
3-12 . کار با کامپوننت network transform و network start postion
4-12 . کد نویسی بازی تحت شبکه در سی شارپ و شروع بازی شبکه ای
1-13 . عملیات درج یا insert
2-13 . عملیات انتخاب یا select
3-13 . عملیات ویرایش یا update
4-13 . عملیات حذف یا delete
1-14 . تنظیمات انواع پلتفرم های قابل خروجی گرفتن
2-14 . تنظیمات بازیکن یا player setting در منو خروجی
3-14 . گرفتن خروجی اندروید
1-15 . در این فصل یک ماشین بازی دوبعدی به سبک تپه نوردی را از صفر تا صد پیاده سازی خواهیم کرد
1-16 . در این فصل یک بازی به سبک قارچ خور را از صفر تا صد پیاده سازی خواهیم کرد
1-17 . در این فصل بازی معروف شبکه ای ارتش احمق به صورت شبکه ای را از صفر تا صد پیاده سازی خواهیم کرد
لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.