بلاگ
پرسش و پاسخ
قوانین
تماس با ما

همکاری با ما

آموزش کامپیوتر و برنامه نویسی

طراحی وب اپلکیشن

طراحی بازی

شایا سافت مقالات
آموزش احراز هویت با گوگل در Asp.Net Core
650بازدید
1402/07/18
شایان مهر
0 دیدگاه
آموزش احراز هویت با گوگل در Asp.Net Core

آموزش احراز هویت با گوگل در Asp.Net Core

یکی از مهم ترین موضوعات در طراحی سایت با asp.net core موضوع ورود به حساب کاربری با گوگل یا ثبت نام در سایت با حساب کاربری گوگل می باشد.که در ادامه اهمیت این موضوع را بررسی میکنیم.

احراز هویت با استفاده از گوگل در ASP.NET Core یکی از مهمترین اجزای هر وب اپلیکیشن مدرن است. با استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند با استفاده از حساب گوگل خود به وب سایت شما وارد شوند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ایجاد حساب جدید، با سرعت و راحتی وارد سایت شوند.

از مزایای استفاده از احراز هویت با گوگل در ASP.NET Core می‌توان به افزایش امنیت، افزایش سرعت و سهولت دسترسی کاربران به وب سایت اشاره کرد. همچنین، این روش به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات کاربران را به صورت مطمئن و موثری مدیریت کنید.

با استفاده از احراز هویت با گوگل در ASP.NET Core، شما می‌توانید تجربه کاربری بهتری برای کاربران خود ایجاد کنید و به آن‌ها امکان دسترسی به سرویس‌ها و منابع شما را با سهولت بیشتری بدهید.

در ویدئوی زیر ما صفر تا صد احراز هویت با گوگل در Asp.Net Core را به شما کاربران عزیز سایت شایاسافت آموزش داده ایم که میتوانید به صورت رایگان مشاهده نمایید.

درباره نویسنده


سعید شایان مهر

مدیر و موسس وب سایت شایاسافت. کارشناس مهندسی نرم افزار ، توسعه دهنده فول استک دات نت ، 2 سابقه تدریس رشته کامپیوتر در هنرستان، 10 سال سابقه فعالیت بطور حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، ساخت بازی های ویدئویی، طراحی نرم افزار در محیط ویندوز و اندروید و آی او اس، 8 سال سابقه همکاری با کافه بازار بعنوان توسعه دهنده نرم افزار و بازی

ثبت دیدگاه جدید
سایر دیدگاه ها