بلاگ
پرسش و پاسخ
قوانین
تماس با ما

همکاری با ما

آموزش کامپیوتر و برنامه نویسی

طراحی وب اپلکیشن

طراحی بازی

شایا سافت مقالات
آموزش اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET CORE
610بازدید
1402/06/01
شایان مهر
1 دیدگاه
آموزش اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET CORE

آموزش اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET CORE

موضوع آموزش اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET Core یکی از مهم‌ترین جنبه‌های توسعه وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که تراکنش‌های مالی را به صورت آنلاین و امن انجام دهید و به مشتریان خود اجازه دهید براحتی و با اطمینان خرید کنند. به همین دلیل، اهمیت اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET Core بسیار بالاست.

یکی از مزایای اصلی اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET Core افزایش اعتماد مشتریان به وب‌سایت شما است. زیرا این درگاه پرداخت اطلاعات مالی مشتریان را به صورت امن و رمزگذاری شده انتقال می‌دهد، بنابراین مشتریان به راحتی می‌توانند خریدهای آنلاین خود را انجام دهند، بدون نگرانی از سوءاستفاده یا دزدیده شدن اطلاعات شخصی و مالی خود.

از پیش نیاز های این آموزش این هست که شما به فریم ورک asp.net core mvc تسلط کافی داشته باشید.این پروژه با دات نت 7 که در حال حاضر به روز ترین نسخه دات نت موجود هست نوشته شده است.که در آن کاربر پس از ثبت سفارش یک محصول به درگاه پرداخت زرین پال وصل خواهد شد و چنانچه پرداخت را به درستی انجام دهد.صفحه جزئیات خرید محصول برای او نمایش داده خواهد شد و چنانچه در فرایند خرید با مشکلی مواجه شود کد خطای ان برای کاربر نمایش داده می شود.

این آموزش از قسمت چهارم از دوره آموزش قفل گذاری بر روی نرم افزار در دات نت می باشدکه به صورت رایگان در این پست در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

درباره نویسنده


سعید شایان مهر

مدیر و موسس وب سایت شایاسافت. کارشناس مهندسی نرم افزار ، توسعه دهنده فول استک دات نت ، 2 سابقه تدریس رشته کامپیوتر در هنرستان، 10 سال سابقه فعالیت بطور حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، ساخت بازی های ویدئویی، طراحی نرم افزار در محیط ویندوز و اندروید و آی او اس، 8 سال سابقه همکاری با کافه بازار بعنوان توسعه دهنده نرم افزار و بازی

ثبت دیدگاه جدید
سایر دیدگاه ها
بدون نام

ارسال شده در 1403/02/09 در ساعت 9:57

سلام. من خطای -54 میگیرم با همین کد . دلیلش چی میتونه باشه؟ در صورتی که authority به طور کامل مقدار میگیره

سعید شایان مهر

ارسال شده در 1403/02/14در ساعت23:48

سلام . پروژه رو دانلود کنید و با مقادیر خود جایگزین کنید . احتمالا مشکل شما در فرستادن url اشتباه هست.